Incident management software
Incident management software gebruik je om de levenscyclus van een incident in jouw organisatie te beheren. Met onze tool detecteer, registreer, volg en los je incidenten op die zich voordoen bij jou in de organisatie. De tijd die nodig is om incidenten op te sporen en op te lossen verklein je én je verhoogt de productiviteit van medewerkers.
Direct contact
Functionaliteiten incident management tool
- Interactieve meldformulieren worden automatisch opgebouwd
- De behandelaar kan precies zien wat de status is van een incident
- Makkelijk zoeken, filteren en sorteren op type incident
- Eenvoudige koppeling met email- of ticketmanagement systeem
- Automatische workflow voor het afhandelen van een incident
- Volledig overzicht door een interactief dashboard en realtime rapportages
Koppel Smile met bestaande systemen voor emails en tickets.

Een helder online registratieproces om bedrijfsbreed incidenten op te sporen en voorkomen.

Registreer incidenten over arbo, clientèle, agressie of zorg (VIM).

Kom in contact
Het verbinden van mensen, data en risicomanagement-processen via online software is al 25 jaar lang onze kernkwaliteit. Continu verbeteren zit net als bij onze opdrachtgevers in ons DNA. Smile gebruikers voelen zich eigenlijk altijd direct thuis als ze klant worden bij Smile. De sfeer is altijd fijn en betrokken.
Een (virtueel) kop koffie met één van onze adviseurs? We horen graag waar jij in jouw bedrijfsproces tegen aan loopt. Samen komen we tot de oplossing.
Neem geheel vrijblijvend contact met ons op of boek een demo.
GVB zet incidentmanagementsoftware van Smile in om grip op risico’s te krijgen. Bekijk de video!

Dankzij Smile Software zijn tegenwoordig de cijfers rondom incidenten voor de GVB inzichtelijk.
