Kader helpt bij

Self-assessments

Reflecteer op het eigen functioneren van medewerkers door middel van self-assessments. 

Offerte
Stel ons je vraag
Aan de slag met Self-assessments

Vul self-assessments in waar en wanneer het jou uitkomt en maak makkelijk vergelijkingen met een interactief dashboard. Kom direct in contact met Kader voor jouw vraagstuk.

Contact Digital solutions

Single Sign On

Single sign-on zorgt ervoor dat je eenmalig inlogt met je bedrijfsaccount, waarna automatisch toegang wordt verschaft tot de software.

Flexibel systeem

Door verschillende gebruiksmodules uit- en aan te kunnen zetten personaliseer je jouw software en daarmee de functionaliteiten van wat jij nodig hebt.

Data analyse

Aan de hand van het overzichtelijke dashboard houd je overzicht en controle op de opvolgstatus van taken. Trends worden inzichtelijk, zodat je pro-actief arbobeleid kan voeren.

Organisatiestructuur

Gebruikers kunnen in de structuur altijd naar beneden kijken, maar nooit omhoog. Zo heb je alleen toegang tot de informatie die voor jou relevant is

Self-assessment software

Een self-assessment kun je zien als een interne audit waarmee je op een laagdrempelige manier de kennis en het gedrag van medewerkers kan toetsen. Denk aan onderwerpen zoals: procesverbetering, informatiebeveiliging of klantcommunicatie. Met de online software oplossing van Kader beheer, plan en krijg je eenvoudig inzicht in verbeterpunten.

  • Personaliseer self-assessments per afdeling of functie
  • Varieer met multiple choice vragen, stellingen en open vragen
  • Maak makkelijk vergelijkingen met een interactief dashboard
  • Self-assessments zijn in te zetten op elk moment dat jou uitkomt

Krijg inzicht in waar en hoe het beleid beter kan

Benieuwd naar onze software?

Neem vrijblijvend contact met ons op.

088-9951305

digital@kader.nl

Of vraag direct een demo aan

Waarvoor zet je self-assessments in? 

Klantcontact

Eén van de meest ingezette onderwerpen voor self-assessments is het klantcontact. Voor organisaties met een aparte klantenservice of supportafdeling onmisbaar! Hoe handelen medewerkers gesprekken af met klanten en is dit conform het beleid van jouw organisatie?

Informatiebeveiliging

Toets hoe goed jouw medewerkers werken naar het informatiebeveiligingsbeleid. In hoeverre zijn ze op de hoogte en handelen ze hiernaar?

Procesoptimalisatie

Processen beter, sneller en efficiënter inrichten. Dat lukt je met input vanuit het self-assessment. Hoe ervaren medewerkers het huidige proces? De beste input krijg je gelijk vanuit de medewerkers.

Nieuw

Onze nieuwste artikelen

Drie redenen om over te stappen op online audits in de zorg

Lees verder
25/03/2024

De waarde van een goede nulmeting voor risicomanagement in de zorg

Lees verder
26/02/2024

Optimaliseer je Risico-Inventarisatie & Evaluatie (RI&E) proces met online software

Lees verder