Klachten_aanvragen_module_smile
Smile module

Klachten & (Aan)vragen

Met de module Klachten & (Aan)vragen worden klachten en feedback in één online systeem snel en adequaat afgehandeld door de juiste aangewezen personen.
  • Snel en passend afhandelen van klachten en meldingen
  • Laagdrempelig meldformulier dat zich aanpast aan wat de melder invult
  • Makkelijk zoeken en filteren op geregistreerde klachten
  • Taken worden automatisch uitgezet bij de juiste behandelaren
  • Interactieve dashboards geven je inzicht in type klacht en oorzaak
  • Krijg bij herhalende klachten een automatische online-alert
  • Klachten worden onderdeel van de PDCA-cyclus voor verbeteren
0%
snellere afhandeling van klachten
0%
van melders na klachtafhandeling alsnog tevreden
analyseren_metrics_illu
Vraag direct een demo aan
Start vandaag

Klachten zijn feedback waarmee je organisatie groeit en je loyale klanten krijgt

cta_illu
laagdrempelig melden

Meldformulier past zich aan aan de melding

Het online meldformulier in deze klachtenmanagement software stelt vervolgvragen afhankelijk van de gekozen opties en antwoorden. Je hoeft daarom geen onnodige informatie in te vullen en dat maakt het geven van feedback laagdrempelig voor zowel klanten als medewerkers.

Smile_registreren_incidenten
klachtafhandeling

De juiste persoon voor het behandelen van de melding

Door de automatische workflows krijgen de juiste behandelaars direct klachten toegewezen op basis van het type klacht of het product. Bij regelmatig terugkerende klachten krijg je een signaal, waarna je actie kunt ondernemen om toekomstige klachten te voorkomen.

Smile_workflow_starten
verbeteren

Geen brandjes blussen maar structureel verbeteren

De inzichten in type klachten en de oorzaken zijn waardevolle input waarmee je de processen in je organisatie kunt verbeteren. Dit helpt ook om toekomstige klachten te voorkomen.

Smile_verbeteren
klanttevredenheid

Goed klachtenmanagement = tevreden klanten

Jouw snelle en persoonlijke aanpak en de correcte afhandeling van klachten zorgt dat klanten zich belangrijk voelen en dat betaalt zich uit in loyaliteit, tevredenheid en vertrouwen. Het goed oplossen van een klacht zorgt dus op deze manier voor positieve mond-tot-mond reclame.

samenwerken_foto
"Klachten zijn een belangrijk signaal dat iets beter moet. Dankzij Smile pakken we verbeteringen nu structureel op."
"Met deze software hebben we de tevredenheid van cliënten weer op niveau gekregen."
Wat onze klanten
over ons zeggen
Klachtenmanagement software van Smile maakt het werk van jouw klantenservice leuker én makkelijker
Vraag gratis demo aan

Alle modules op een rijtje

De modules zijn individueel te gebruiken, maar gecombineerd winnen ze aan kracht. Ontdek welke modules je nog meer kunt inzetten voor jouw organisatie.

Contact sales

Heb je nog vragen?

Kan ik de Klachten (Aan)vragen software gratis uitproberen?

Je kunt kennismaken met de functionaliteiten van Klachten & (Aan)vragen tijdens een vrijblijvende online demo met één van onze adviseurs. Hou de website in de gaten want soms stellen wij ook tijdelijk modules beschikbaar, zodat je deze kunt uitproberen. We informeren je ook hierover via de nieuwsbrief.

Moet ik iets installeren om met Klachten & (Aan)vragen aan de gang te gaan?

Als je gebruik wilt maken van onze SaaS software is dit niet nodig. Voor Enterprise klanten bieden wij maatwerk installaties aan. Dit bespreken we graag in een online adviesgesprek.

Wat zijn modules?

Onze modules zijn in feite losse software applicaties met specifieke functionaliteiten voor een bepaald doeleinde. Ze zijn op zichzelf te gebruiken of in combinatie met andere modules. Voor sommige risicothema’s bieden wij een best-practice combinatie van modules aan, dit noemen we een Suite. We hebben Suites voor kwaliteit & veiligheid, Informatiebeveiliging & privacy en health & safety.

Ik heb een kleine organisatie, kan ik deze module gebruiken?

Zeker, ieder type organisatie ongeacht grootte kan de module Klachten & (Aan)vragen gebruiken. In ons prijsmodel houden we hier rekening mee. Vraag er naar in een online demo.

Hoeveel mensen kunnen er met deze module werken?

Jij bepaalt. Je kunt de module als individu gebruiken maar we juichen het enorm toe dat de module beschikbaar wordt gesteld voor meerdere gebruikers. Werken aan risicomanagement doe je immers samen!

Wat kost de Klachten & (Aan)vragen software van Smile?

Omdat onze software veel flexibiliteit biedt, en risicomanagement in organisaties heel veelzijdig is, willen we eerst met jou verkennen waar je het voor wil gebruiken en welke onderdelen daarbij van toepassing zijn. Naast onze SaaS-oplossingen is het in sommige gevallen ook mogelijk om een eigen configuratie samen te stellen. Daarom is het handig om eerst nader kennis te maken. We komen dan met een prijsofferte die is afgestemd op jouw situatie. Vraag ernaar tijdens een online demo met één van onze adviseurs.