
(Bijna) Incidenten
- Interactieve meldformulieren worden automatisch opgebouwd
- De behandelaar kan precies zien wat de status is van een incident
- Makkelijk zoeken, filteren en sorteren op type incident
- Eenvoudige koppeling met email- of ticketmanagement systeem
- Automatische workflow voor het afhandelen van een incident
- Volledig overzicht door een interactief dashboard en realtime rapportages

Meldingen van (bijna) incidenten geven je waardevolle inzichten. Met Smile verlaag je de drempel om incidenten te melden.

Voor fysieke en sociale veiligheid
Duizenden risicomanagers op het gebied van Kwaliteit & Veiligheid gebruiken deze software om (bijna) incidenten over arbo, clientèle, agressie of zorg gerelateerd (zoals rondom medicijnen) te registreren.

Koppel Smile met bestaande systemen voor emails en tickets
Via geïntegreerde koppelingen worden ontvangstbevestigingen en antwoorden automatisch verstuurd en gearchiveerd. De workflow die volgt uit het registreren van (bijna) incidenten past zich zo aan aan bestaande voorkeuren of systemen.

Voorkomen is beter dan genezen
Dankzij het heldere online registratieproces krijg je meer inzicht in bedrijfsbrede (bijna) incidenten. Zo weet je waar en waarom ze plaatsvinden. Daarmee heb je voldoende input voor een verbeterplan om ze in de toekomst te voorkomen.

Verlaag de drempel om incidenten te melden
Met een positieve meldcultuur ervaren medewerkers minder drempelvrees om incidenten te registreren. Veiligheidsmanagers hebben hierdoor meer oog voor de echte praktijk en managers hebben beter zicht op hoe het werkelijk gaat in de organisatie. Bovendien is er door de transparante cultuur minder kans op reputatieschade.

over ons zeggen
Alle modules op een rijtje
De modules zijn individueel te gebruiken, maar gecombineerd winnen ze aan kracht. Ontdek welke modules je nog meer kunt inzetten voor jouw organisatie.
Heb je nog vragen?
Kan ik de (Bijna) Incidenten software gratis uitproberen?
Je kunt kennismaken met de functionaliteiten van (Bijna) Incidenten tijdens een vrijblijvende online demo met één van onze adviseurs. Hou de website in de gaten want soms stellen wij ook tijdelijk modules beschikbaar, zodat je deze kunt uitproberen. We informeren je ook hierover via de nieuwsbrief.
Moet ik iets installeren om met (Bijna) Incidenten aan de gang te gaan?
Als je gebruik wilt maken van onze SaaS software is dit niet nodig. Voor Enterprise klanten bieden wij maatwerk installaties aan. Dit bespreken we graag in een online adviesgesprek.
Wat zijn modules?
Onze modules zijn in feite losse software applicaties met specifieke functionaliteiten voor een bepaald doeleinde. Ze zijn op zichzelf te gebruiken of in combinatie met andere modules. Voor sommige risicothema’s bieden wij een best-practice combinatie van modules aan, dit noemen we een Suite. We hebben Suites voor kwaliteit & veiligheid, Informatiebeveiliging & privacy en health & safety.
Ik heb een kleine organisatie, kan ik deze module gebruiken?
Zeker, ieder type organisatie ongeacht grootte kan het Verwerkingsregister gebruiken. In ons prijsmodel houden we hier rekening mee. Vraag er naar in een online demo.
Hoeveel mensen kunnen er met deze module werken?
Jij bepaalt. Je kunt de module als individu gebruiken maar we juichen het enorm toe dat de module beschikbaar wordt gesteld voor meerdere gebruikers. Werken aan risicomanagement doe je immers samen!
Wat kost de (Bijna) Incidenten software van Smile?
Omdat onze software veel flexibiliteit biedt, en risicomanagement in organisaties heel veelzijdig is, willen we eerst met jou verkennen waar je het voor wil gebruiken en welke onderdelen daarbij van toepassing zijn. Naast onze SaaS-oplossingen is het in sommige gevallen ook mogelijk om een eigen configuratie samen te stellen. Daarom is het handig om eerst nader kennis te maken. We komen dan met een prijsofferte die is afgestemd op jouw situatie. Vraag ernaar tijdens een online demo met één van onze adviseurs.