Klantcase  

NS gebruikt Smile Software voor interne audits, RI&E’s en meer

Incidentenmanagement interne audits Klachtenmanagement Klanten vertellen

In het verleden gebruikte NS papieren lijstjes, die vervolgens in Excel werden overgezet en via de mail verstuurd. Twee keer per jaar worden alle winkels bezocht voor een interne audit. Je kunt je voorstellen dat dit een opeenstapeling van lijstjes betekent. Een enorme administratieve last die ze graag verlicht wilden hebben.

Smile software biedt de oplossing voor alle interne audits, maar ook de RI&E’s het melden van arbeidsincidenten én logistieke klachten. Acties worden sneller opgepakt. Ter plekke wordt alles afgehandeld. Veiliger en efficiënter!

Corien Brouwer legt je uit hoe het werkt bij NS en raad de software ook aan jou aan. Benieuwd waarom?

Binnen Stations begonnen we heel klein en is het uitgegroeid tot een heel uitgebreid pakket wat veelvuldig binnen NS wordt gebruikt.
Corien Brouwer, NS Stations

Software volledig toegespitst op jouw proces

Wil jij net als Corien Brouwer een volledig systeem voor het uitvoeren van interne audits, RI&E’s, klachten en incidenten? Bij Smile software ben je aan het juiste adres. Onze adviseurs komen graag met je in gesprek om met jouw vraagstuk aan de slag te gaan.

Neem contact met ons op.